لیفت شقیقه با نخ

لیفت شقیقه با نخ
[wpseo_breadcrumb]
داشتن چهره ای شاداب و بدون نقص امروزه در بین آقایان و بانوان به یک دغدغه اصلی و بزرگ تبدیل شده است.  شما به کمک روش های جدید در دنیای پزشکی امروزی می توانید زیبایی را به خود در هر بعدی و در هر سنی هدیه دهید. یکی از خواسته های اصلی علاقه مندان در حوزه زیبایی، تغییر حالت چشم و شقیقه به کمک شیوه های جدید و نوین دنیای پزشکی و زیبایی می باشد. در واقع در دنیای امروزی اغلب بانوان و آقایان خواستار تغییر فرم اصلی چشم خود به حالت کشیده و خمار را دوست دارند. یکی از برترین روش های دنیا جهت ایجاد یک تغییر بزرگ در قسمت صورت و تغییر فرم صورت ،لیفت شقیقه با نخ می باشد. در واقع در این شیوه شما می توانید به صورت طبیعی و به راحتی فرم چشم خود را تغییر دهید. این روش از لیفت به نسبت سایر روش های دیگر بیشتر انتخاب می شود و حتی باعث جوانی و شادابی بیشتر چهره شما در سنین بالاتر می شود.
همچنین روش های لیفت دیگری نیز وجود دارد که پزشک با بررسی وضعیت زیباجو و نسبت به خواسته ایشان میتواند از این روش ها استفاده کند.جهت اطلاع از انواع روش های لیفت میتوانید از این لینک اقدام نمائید.
لیفت شقیقه با نخ

لیفت شقیقه با نخ چگونه انجام می شود؟

در واقع این شیوه جدید و به روز یکی از روش های رایج سرپایی و بدون عمل جراحی جهت تغییر فرم کلی چشم و شقیقه شناخته می شود. این روش توسط متخصص زیبایی در مطب انجام شده و نیازمند بیهوشی نیست. در واقع به کمک بی حسی توسط نخ هایی خاص که در دنیای پزشکی کاربرد دارند، این شیوه اجرا می شود. برای شروع این کار ابتدا پس از بررسی شرایط جسمی فرد متقاضی و خواسته او از این روش فرایند لیفت آغاز می شود. ابتدا بی حسی به صورت تزریقی و یا حتی به کمک کرم های بی حس کننده انجام می شود. در ادامه یک برش ایجاد شده و پزشک نخ های مربوط را به کمک سری سرنگ و سایر تجهیزات پزشکی به داخل بافت پوستی هدایت می کند.

در نهایت پس از تثبیت در قسمت بافت نخ را رها می کند. این نخ ها در واقع دارای خارهای ریزی در قسمت بدنه خود هستند، که پس از قرارگیری در بافت پوستی جدا می شوند. مدت زمان لازم انجام جهت انجام لیفت شقیقه بر اساس وضعیت جسمی فرد زیباجو متغیر می باشد و در یک جلسه تمامی فرایند لیفت شقیقه با نخ انجام می گیرد.

مدت زمان ماندگاری لیفت شقیقه با نخ:

یکی از بحث های جدال انگیز پیرامون این روش مدت زمان ماندگاری آن می باشد. در واقع یکی از عوامل اصلی که باعث افزایش ماندگاری این روش می شود، نوع و برند نخ به کار رفته می باشد. هر چه قدر از برند اورجینال و معتبری پزشک استفاده کند، نخ به کار رفته ماندگاری بیشتری خواهد داشت. همچنین تبحر پزشک نیز از دیگر عوامل تاثیر گذار در میزان ماندگاری این شیوه شناخته می شود، هر چه قدر پزشک با دقت بیشتر فرایند لیفت شقیقه را انجام دهد، نتیجه نهایی ماندگاری بیشتری خواهد داشت. اما مهم ترین فاکتور شرایط جسمی متفاوت افراد می باشد.

در واقع بدن افراد در مقابل عوامل خارجی واکنش متفاوتی از خود نشان می دهند. این نخ ها به مرور زمان توسط بدن جذب می شوند و فرایند جذب این نخ در هر فردی متفاوت می باشد. طبق بررسی ها و تخمین های صورت گرفته معمولا لیفت شقیقه با نخ ۵ ماه الی یک سال ماندگاری دارد .در نظر داشته باشید در صورت نیاز می توانید پس از جذب کامل نسبت به انجام دوباره این روش اقدام کنید.

هزینه نهایی لیفت شقیقه با نخ چه قدر است؟

یکی از عوامل اصلی که باعث محبوبیت این روش شده است، قیمت نهایی مناسب می باشد. در واقع قیمت نهایی این روش در مقایسه با سایر روش های دیگر که به صورت جراحی و تحت نظر بیهوشی هستند، مناسب تر می باشد. شما زیباجویان عزیز با پرداخت هزینه ای بسیار ناچیز می توانید فرم چشم های خود را در هر سنی تغییر دهید. حتی هزینه پرداختی شما در مقایسه با تغییر نهایی ایجاد شده بسیار کم است. لیفت شقیقه با نخ با قیمت کاملا ایده آل و اقتصادی قابل اجرا می باشد . قیمت نهایی توسط نخ به کار رفته و میزان تخصص پزشک تعیین می شود.

اما به طور کلی نرخ تمامی این خدمات بیش از حد گران قیمت نیست و به راحتی توسط اغلب افراد قابل پرداخت می باشد.

دوران نقاهت:

یکی از عوامل اصلی محبوبیت این روش دوران نقاهت کوتاه مدت آن در مقایسه با روش متداول دیگر نظیر جراحی می باشد. در واقع شما پس از چندین ساعت بعد از انجام لیفت شقیقه با نخ می توانید زندگی خود را مطابق با روال عادی ادامه دهید. به طور کلی شما با کوچک ترین میزان از حساسیت در این روش قطعا مواجه نخواهید شد. چون تمامی نخ های به کار رفته سازگاری کاملا بالایی با بافت پوستی داشته و به همین علت انتخاب اغلب زیباجویان این روش می باشد.

ماندگاری لیفت شقیقه با نخ

مدت زمان مشخص شدن تغییرات:

فرم کلی صورت شما پس از ۲ الی ۳ روز آشکار می شود. بر اساس بررسی های انجام شده دوران نقاهت این روش از لیفت نیز همان ۳ روز می باشد. شما با رعایت نکات پیرامون در این دوره نقاهت نظیر عدم استفاده از لوازم آرایشی می توانید امکان بروز هرگونه حساسیت را نیز به صفر برسانید. معجزه جوانی و زیبایی در حال حاضر لیفت شقیقه با نخ شناخته می شود که با کمترین میزان از هزینه نیز قابل اجرا می باشد. این روش باعث جوانسازی پوست شما می شود و حتی بلافاصله پس از اتمام این روش درمانی شما می توانید نتایج فوق العاده آن را مشاهده کنید. این روش در کنار اصلاح فرم چشم ها و قسمت شقیقه ،به واسطه نخ های به کار رفته باعث تحریک کلاژن سازی در قسمت پوست خصوصا ناحیه شقیقه و دور چشم می شود.

در سنین بالاتر برای آقایان و بانوان لیفت شقیقه با نخ جهت ایجاد یک تغییر بزرگ گزینه ای ایده آل و مناسب شناخته می شود. رویای جوانی و شادابی در سنین بالاتر را می توانید به کمک لیفت شقیقه با نخ دوباره تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *