بهترین جراح آندوسکوپی سینوس

بهترین جراح آندوسکوپی سینوس
[wpseo_breadcrumb]

بهترین جراح آندوسکوپی سینوس در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟ منظور از آندوسکوپی سینوس چیست؟ شاید با مشکلانی نظیر سینوزیت مزمن، انسداد بینی، توده های سینوسی و سایر مشکلات مرتبط با آن و همچنین پولیبپ بینی آشنا باشید. در اکثر این موارد برای درمان عمل آندوسکوپی سینوس پیشنهامی می شود. این جراحی توسط متخصص و بدون برش در پوست بینی انجام خواهد شد. در این مقاله قصد داریم به هر آنچه لازم است در ارتباط با انتخاب بهترین جراح آندوسکوپی سینوس بدانید، اشاره کنیم.

جراحی آندوسکوپی سینوس

اگر عفونت های مزمن یا مکرر سینوسی دارید، پزشک اصلی شما ممکن است شما را به یک متخصص گوش و حلق و بینی ارجاع دهد. متخصص گوش و حلق و بینی می تواند علت عفونت را تعیین کند و درمان را توصیه کند. درمان لازم ممکن است از درمان های دارویی فراتر باشد و نیاز به درمان جراحی وجود داشته باشد.

این یک جراحی کم تهاجمی برای رفع انسداد و برطرف کردن سایر مشکلات در نواحی سینوس هاست. این عمل از طریق سوراخ های بینی و با استفاده از وسیله ای به نام آندوسکوپ انجام می شود. آندوسکوپ یک لوله نازک و مجهز به دوربین است که از طریق سوراخ های بینی وارد ناحیه مورد نظر شده و اقدامات لازم به وسیله آن انجام می شود. این عمل لازم است تحت نظر بهترین جراح آندوسکوپی سینوس انجام شود و معمولا تحت بیهوشی عمومی انجام می شود.

عمل آندوسکوپی سینوس
عمل آندوسکوپی سینوس

چه زمانی جراح انجام این عمل را توصیه می کند؟

برای پاسخ به این سوال لازم است کاربرد جراحی آندوسکوپی سینوس را بدانید. در موارد زیر ممکن است این جراحی برای شما توصیه شود:

  • سینوزیت مقاوم به درمان های دارویی و مزمن
  • پولیپ بینی
  • پولیپ آنتروکوانال
  • موکوسل سینوس
  • برداشتن تومورهای بینی و سینوسی
  • بسته شدن نشت مایع مغزی نخاعی (CSF)
  • رفع فشار اوربیتال

با مراجعه به جراح آندوسکوپی سینوس و ذکر علائم پزشک بعد از تجویز آزمایشات لازم زمان مناسب جراحی را برای بیمار مشخص کرده و نکات قبل و بعد آن را یاددآور می شود. لازم است به توصیه های پزشک در زمینه راقبت های قبل و بعد جراحی توجه کنید تا بعد از آن با مشکلی مواجه نشوید.

انتخاب بهترین جراح آندوسکوپی سینوس
بهترین جراح آندوسکوپی سینوس

بهترین جراح آندوسکوپی سینوس کیست؟

شاید این سوال برای شما هم به وجود بیاید که معیار انتخاب بهترین جراح آندوسکوپی سینوس چیست؟ اول از همه لازم است بدانید ان جراحی توسط جراح و متخصص گوش و حلق و بینی و سر و گردن انجام خواهد شد. اما برخی از دیگر ویژگی هایی که می توان به آن اشاره کرد، شامل موارد زیر می شود.

مشاوره قبل و بعد جراحی

یک جراح کاربلد و حرفه ای در این زمینه اطلاعات لازم قبل از انجام جراحی و نکات مراقبتی لازم را با اهمیت به جلسه مشاوره و ویزیت قبل از جراحی از طریق راه های مختلف در اختیارتان می گذارذد. بنابراین علم و آگاهس نسبت به این موضوع می تواند از فشار روانی قبل از جراحی بکاهد.

تخصص، مهارت و تجربه در زمینه جراحی آندوسکوپی سینوس

اطلاعات بک جراح در این زمینه لازم است کامل و به روز باشد و همچنین تجربه زیادی از انجام این جراحی داشته باشد به این ترتیب نتیجه جراحی به احتمال زیاد موفقیت آمیز خواهد بود و این کار تنها از دست یک جراح با تجربه گوش و حلق و بینی ساخته است.

در دسترس بودن پزشک

بهتر است متخصصی را برای انجام جراح آندوسکوپی سینوس انتخاب کنید که به محل زندگی شما نزدیک باشد. در این صورت برای ویزیت های قبل  بعد جراحی و همچنین روز عمل از نظر مسافت مشکلی نخواهید داشت. اما از آنجایی که این جراحی یک جراحی کم تهاجمی است، تعداد جلسات معاینه بعد از جراحی از سایر جراحی ها نظیر جراحی زیبایی بینی معمولا کمتر است، بنابراین می توانید با کمک یک همراه بهترین جراح آندوسکوپی سینوس در تهران را پیدا کنید.

چگونه از لیست پزشکان بهترین پزشک اندوسکوپی سینوس را انتخاب کنیم؟

مراجعه به سایت های معتبر و مشاهده رزومحه پزشکان ییک از روش هیا انتخاب بهترین جراح آندوسکوپی سینوس است. از دیگر روش های انتخاب بهترین جراح می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جراحی را انتخاب کنید که در زمینه عمل آندوسکوپی با تجربه باشد.
  • جراحی را انتخاب کنید که متخصص گوش و حلق و بینی باشد.
  • قببل از انتخاب هر پزشک در رابطه با او تحقیق کنید.
  • جراحی را انتخاب کنید که بهترین مشاوره را درارتباط با بیماریتان به شما خواهد داد.

پس از انتخاب جراح و مراجعه اولیه لازم است به پزشک خود اعتماد کنید و مراحل لازم را طی کنید تا جراحی شما به نحو احسن انجام شود.

 

سخن آخر

انتخاب بهترین جراح آندوسکوپی سینوس نیازمند تحقیق در این زمینه و یافتن یک پزشک معتمد و در مرحله بعد اطمینان به پزشک و طی کردن مراحل جراحی است بنابراین برای موفق بودن جراحی لازم  است همه مراحل به درستی طی شود. دکتر شباهنگ محمدی جراح و متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن و با سال ها تجربه موفق در زمینه جراحی آندوسکوپی سینوس به حل اختلالات ناشی از این عارضه می پردازد. ایشان همچنین با گذراندن دوره های تخصصی و کسب تجربه در زمینه جراحی بینی و سایر زمینه های زیبایی نیز سال هاست که به هم وطنان عزیز خدمت رسانی می کنند.

 

سوالات متداول

موفقیت جراحی آندوسکوپی سینوس به دست یک جراح با تجربه چند درصد است؟

میزان موفقیت 80 تا 90 درصد گزارش شده است. این آمار نشان می دهد اکثر بیماران با انجام این جراحی درمان می شوند.

کدام متخصص جراحی آندوسکوپی سینوس را انجام می دهد؟

متخصصان گوش و حلق و بینی با آموزش های پزشکی و جراحی پیشرفته ای در تشخیص و درمان طیف گسترده ای از بیماری ها، می توانند به بهبترین شکل به درمان این اختلال بپردازند.

آیا جراح آندوسکوپی سینوس این عمل را همزمان با جراحی زبیایی بینی انجام می دهد؟

بله در برخی موارد که جراح صلاح ببیند و شما نیز کاندید انجام رینوپلاستی باشید، ممکن است این جراحی به صورت همزمان انجام شود. اما توجه داشته باشید رینوپلاستی ترکیبی با جراحی سینوس بیشتر از جراحی بینی به تنهایی یا جراحی سینوس به تنهایی طول می کشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *