لیفت شقیقه با ژل

لیفت شقیقه با ژل
[wpseo_breadcrumb]

امروزه اکثریت افراد با تکنیک تزریق ژل و فیلر آشنایی دارند. اما آیا می‌دانستید که لیفت شقیقه با ژل نیز امکان پذیر است؟ شاید شما هم تا به حال به افتادگی شقیقه ها توجه کرده باشید که با بروز این اتفاق، ظاهر جوان چهره از بین می‌رود و فرد به مرور زمان اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهد. زیبایی صورت و جوانی و شادابی آن برای خانم ها دارای اهمیت بسیاری است چه بسا که امروزه آقایان نیز از انواع روش ها و جراحی های لیفت صورت برای برطرف سازی افتادگی نواحی پیشانی و شقیقه خود استفاده می‌کنند و به این مسئله اهمیت می‌دهند. در این مقاله، در رابطه با لیفت شقیقه با تزریق ژل و تمامی جزئیات مرتبط با آن صحبت خواهیم کرد.

تزریق ژل به شقیقه چیست؟

افرادی که پا به رده 35 سالگی به بعد می‌گذارند، کمابیش با افتادگی شقیقه ها مواجه می‌شوند. افتادگی پوست در ناحیه شقیقه علاوه بر خود این ناحیه، بر بخش های دیگر صورت نظیر ابروها، چشم ها، پیشانی و … نیز تاثیر می‌گذارند. امروزه برای اینکه بتوانید در کوتاه ترین زمان و بدون هیچ دردسر و چالش درد و خونریزی شقیقه های خود را به سمت بالا بکشید، می‌توانید از تکنیک لیفت شقیقه با ژل استفاده نمایید. این روش در دسته تکنیک های زیبایی بی خطر و ایمن قرار دارد که هیچگونه درد و خونریزی و سوزش در ناحیه مورد نظر را برای شما به همراه نخواهد داشت و شما بدون داشتن کوچکترین جای بخیه و برس و …، افتادگی شقیقه های خود را از بین می‌برید و زیبایی چهره خود را بهبود می‌بخشید.

لیفت شقیقه با ژل

در ابتدا باید بدانید که فیلر ها در واقع ماده هیالورونیک اسید هستند که دارای ماندگاری نسبتا خوبی می‌باشند و ناحیه مورد نظر را تا حدودی حجیم سازی می‌کنند. در واقع این ماده، یک نوع قند طبیعی می‌باشد که پوست را در مدت زمانی بسیار کوتاه، صاف و هیدراته خواهد کرد و برای مدت تقریبا طولانی اثرگذاری خود را حظ می‌کند.

نحوه انجام لیفت شقیقه با ژل

در ابتدا قبل از اینکه تصمیم شما برای انجام این روش قطعی باشد، باید حتما با بهترین پزشک مشورت نمایید. زیرا شاید وی، گزینه بهتر و موثرتری را برای شما توصیه کند. حال بعد از اینکه تصمیم به انجام لیفت شقیقه با ژل گرفتید، باید بدانید که مراحل زیر را طی می‌کنید.

• در ابتدا نواحی شقیقه و اطراف آن را با استفاده از پاک کننده ها، ضدعفونی خواهند کرد. حتما به این نکته توجه کنید که شما در آن زمان نباید هیچگونه آرایشی بر سطح پوست خود داشته باشید.
• در مرحله دوم، پزشک برای نواحی مورد نظر از بی حسی موضعی استفاده می‌نماید. لازم به ذکر است که معمولا پزشکان برای بی حسی، از ماده های تزریقی استفاده نمی‌کنند زیرا فرم ناحیه مورد نظر را تا حدودی تغییر می‌دهد و ممکن است که تزریق ژل با کمی خطا مواجه شود بنابرای اگر آستانه تحمل خوبی دارید، برای تزریق بی حسی پا فشاری نکنید.
• در مرحله بعد، فیلر منتخب شما را با سرنگ به آرامی و به فرم نقطه ای به شقیقه های شما تزریق می‌کند. در این مرحله ممکن است شما در زمان ورود سوزن به پوست، اندکی سوزش خفیف را احساس کنید.
• بعد از تزریق ژل به شقیقه، ماساژ مناسب را انجام می‌دهند تا ماده پر کننده به تمام نواحی مورد نظر انتقال یابد و به ثبات برسد.
• در نهایت اگر خون ناشی از ورود سوزن در سطح پوست وجود داشته باشد نیز آن را پاک می‌نمایند.
نکته مهم این است که شما می‌توانید بلافاصله بعد از تزریق ژل به شقیقه های خود، نتیجه کار را مشاهده کنید و از ببینید که تمامی افتادگی در این ناحیه از بی رفته است و از این مسئله لذت ببرید.

مزایای لیفت شقیقه با ژل

در ادامه به برخی از مهمترین مزایای لیفت شقیقه با تزریق ژل اشاره خواهیم داشت:

  •  دوره بهبودی بسیار کوتاه دارد.
  •  دارای هزینه نسبتا مناسب می‌باشد.
  •  پوست ناحیه شقیقه ها را بسیار محکم می‌سازد.
  •  در کوتاه ترین زمان رفع افتادگی را انجام می‌دهد.
  •  در دوره بهبودی و نقاهت نیاز به مراقبت های ویژه ندارد.
  •  چین و چروک های شقیقه و تا حدودی خطوط اطراف چشم را از بین می‌برد.
  •  بلافاصله بعد از تزریق ژل به شقیقه، فرد می‌تواند نتیجه آن را مشاهده کند.
  •  روشی ایمن و غیرتهاجمی است که بدون هیچگونه برش، تمامی افتادگی این نواحی را رفع می‌کند.
  •  به طور هم زمان اینطور به نظر می‌رسد که شما تزریق ژل زیر چشم و لیفت چشم انجام داده اید، زیرا نتیجه آن بر چشم ها هم اثرگذار خواهد بود.
  •  این روش دارای حدود 6 الی 5 سال ماندگاری می‌باشد. مدت زمان ذکر شده به برند فیلر انتخابی بستگی دارد بنابراین برای همه افراد این دوره ماندگاری و دوام یکسان نیست.

لیفت شقیقه با ژل

لیفت شقیقه با ژل چه عوارضی دارد؟

عوارض ناشی از تزیق فیلر به شقیقه ها و یا حتی تزریق ژل به پیشانی و سایر نواحی چندان جدی نیست و معمولا بعد از گذشت دو الی سه روز به طور خود به خود برطرف می‌شوند. ناگفته نماند که اگر برای تزریق این نوع پرکننده ها به مراکز نامعتبر و پزشکان بی تجربه مراجعه نمایید، ممکن است با عوارض جدی تری رو به رو شوید. به عنوان مثال سفت شدن پوست در این ناحیه را تجربه کنید و یا با نشست ژل در شقیقه ها مواجه شوید. برخی از عوارض شایع تزریق فیلر به شقیقه عبارتند از:

  •  کمی التهاب
  •  قرمزی در نواحی تزریق
  •  سرخی و کبودی در برخی افراد
  •  عفونت در صورت عدم رعایت بهداشت

این درمان برای چه افرادی مناسب است؟

زمانی که شقیقه های شما شروع به افتادگی می‌کند، ممکن است انقدر واضح نباشد که شما متوجه آن شوید. اغلب افراد کمی دیر متوجه این مسئله می‌شوند و باید حتما از تکنیک های زیبایی برای بهبود آن استفاده کنند. شما در هر رده سنی که قرار داشته باشید، می‌توانید از تکنیک لیفت شقیقه با ژل بهره ببرید. افرادی که تصور دارند، چشم هایشان کمی کوچک و افتاده شده است و یا ابرویشان فرم افتاده و آویزان به خود گرفته، بهتر است که حتما از این روش استفاده کنند.

مراقبت های بعد از جوانسازی شقیقه

این تکنیک دارای مراقبت های خاصی نمی‌باشد اما بهتر است چندی نکته که بر ماندگاری آن تاثیرگذار است را بشناسید. این موارد عبارتند از:\

  •  از یک روز بعد از تزریق ژل به شقیقه، این نواحی را به آرامی با یک دستمال نسبتا مرطوب تمیز نمایید.
  •  به هیچ عنوان بعد از تزریق برای کنجکاوی، نواحی پیشانی و شقیقه خود را فشار ندهید و این نواحی را مدام لمس نکنید.\
  •  بعد از اینکه لیفت شقیقه با ژل انجام دادید، نباید به مدت 48 ساعت فعالیت های سنگین یا فعالیت های ورزشی انجام دهید.
  •  بهتر است که زمان خوابیدن مراقب باشید که به سمت شقیقه ها یعنی یک طرف سطح بدن نخوابید و سعی کنید که 24 ساعت اولیه را به سمت پشت و تا حدودی نیمه نشسته بخوابید.

اگر شما هم قصد انجام لیفت شقیقه را دارید با ما در تماس باشید.

برای مطالعه بیشتر:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *