تزریق چربی به صورت لاغر

تزریق چربی به صورت لاغر
کجای سایت هستید؟ خانه » blog » مقالات عمومی » زیبایی » تزریق چربی به صورت لاغر

با افزایش سن، لایه‌های چربی مختلف اطراف صورت که جوان کننده صورت هستند، شروع به کاهش می‌کنند و موجب لاغر شدن صورت و چین و چروک می‌شوند. خوشبختانه، جراحی زیبایی مدرن مجموعه ای از گزینه ها را برای رفع این مشکل و کاهش ظاهر خطوط، چین و چروک و نواحی توخالی صورت ارائه می دهد. این راه حل ها می توانند شامل تزریق چربی به صورت لاغر، پرکننده ها و حتی روش های جراحی باشند.
برای کمک به تشخیص این که آیا تزریق چربی به صورت لاغر شما مناسب است یا خیر، مهم است که ابتدا اصول عمل و آنچه از درمان انتظار دارید را درک کنید.

روش انتقال چربی چگونه است؟

به طور کلی، جراحی انتقال چربی یک روش نسبتاً ساده است. تحت بی حسی موضعی، چربی اضافی از یک ناحیه از بدن از طریق لیپوساکشن جمع آوری شده، خالص شده و سپس به ناحیه دیگری از بدن تزریق می‌شود. از این روش می‌توان برای افزایش حجم سینه ها، باسن و صورت استفاده کرد. همانطور که هیچ دو بیماری شبیه هم نیستند، مهم است که به یاد داشته باشید که هیچ دو روشی شبیه هم نیستند. به همین دلیل ممکن است هر پزشکی با تکنیک خاص خود این کار را انجام دهد.

تزریق چربی به صورت لاغر

چه نتایجی می توانم از تزریق چربی انتظار داشته باشم؟

برخلاف فیلر‌های تزریقی که هنوز گزینه‌های بسیار موثری برای افزایش حجم و به حداقل رساندن خطوط و چین و چروک هستند، انتقال چربی به بیماران این فرصت را می‌دهد تا نتایج چشمگیرتر و ماندگارتری داشته باشند. پس از بهبودی، بیماران می‌توانند انتظار داشته باشند که چهره‌ای پرتر و جوان‌تر با خطوط و چین و چروک‌های کمتر ببینند. بسته به مقدار چربی برداشت شده و ناحیه ای که از آن گرفته شده است، بسیاری از بیماران از کانتور بهبود یافته در محل لیپوساکشن نیز لذت می‌برند.

آیا چربی کافی برای تزریق چربی به صورت دارم؟

وقتی صحبت از انتقال چربی به میان می‌آید، این سوال که آیا بیمار برای پیوند چربی بیش از حد لاغر است یا خیر، یک سوال رایج است. از آنجایی که مقدار چربی مورد نیاز برای انجام انتقال چربی صورت بسیار قابل توجه نیست و مناطق مختلفی برای برداشت وجود دارد، اکثر بیماران را می‌توان کاندیدای این روش در نظر گرفت. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که همه چربی ها برابر نیستند. بسته به ناحیه ای که چربی از آن گرفته شده است، نتایج نهایی روی صورت ممکن است متفاوت باشد. این امر اهمیت انتخاب یک جراح مجرب و ماهر را نشان می‌دهد. در بیماران لاغرتر، سلول‌های چربی در واقع وجود دارند، اما از نظر ساختاری با سلول‌های چربی بیماران چاق تر تفاوت دارند و رفتار متفاوتی دارند. به طور کلی، سلول های چربی یکنواخت تر بیماران لاغرتر برای بقای فرآیند برداشت و انتقال مناسب تر هستند.

نکته دیگر، رفتار چربی از منطقه برداشت است. در بیشتر موارد، جراحان ترجیح می دهند از سلول های چربی استفاده کنند که با افزایش و کاهش وزن نوسان چندانی ندارند. به عنوان مثال، در بیمارانی که تمایل به حفظ چربی روی ران خود بدون توجه به تغییرات وزن کلی خود دارند، برداشت چربی با لیپوساکشن از ران ممکن است یک انتخاب ایده آل باشد. این از نظر تئوری به این معنی است که سلول های چربی تازه منتقل شده به صورت، علیرغم تغییرات احتمالی در آینده در وزن بیمار، حجم نسبتاً ثابتی را حفظ خواهند کرد.

تزریق چربی به صورت لاغر

اولین قدم در انتقال چربی صورت چیست؟

اولین و حیاتی ترین مرحله برای انجام تزریق چربی، انتخاب یک جراح مجرب و ماهر است زیرا یک پزشک حاذق می‌تواند بهترین عملکرد را داشته باشد و در نتیجه جراحی زیبایی شما موثر باشد. بنابراین هنگام انتخاب پزشک خود باید دقت کنید.

5 نکته که قبل از تزریق چربی به صورت لاغر باید بدانید

در اینجا پنج نکته که همه باید در مورد پیوند چربی صورت بدانند آورده شده است.

1. چه چیزی را باید انتظار داشت

مهم‌ترین چیزی که قبل از جراحی باید بدانید، این است که چه اتفاقی قرار است بیافتد و انتظار چه چیزی را باید داشته باشید. برای انجام انتقال چربی صورت، می‌توان از لیپوساکشن برای برداشتن چربی از محل ثانویه بدن استفاده کرد. بیماران معمولاً درخواست می‌کنند که چربی شکم، پشت یا ران‌های خود را حذف کنند، زیرا این روش مزایای اضافه‌تری از شکل دادن و لاغری نواحی مشکل‌دار رایج را فراهم می‌کند. سپس چربی جمع‌آوری‌شده به قسمت‌هایی از صورت تزریق می‌شود که می‌خواهید خطوط صورت را تغییر دهید، حجم بیشتری به آن اضافه کنید و پوستتان را سفت کنید. هنگامی که بهبودی شما کامل شد، سلول هایی که در حین انتقال جان سالم به در می برند در مکان جدید خود دائمی می شوند.

2. انتقال چربی صورت می تواند برای افتادگی پوست مفید باشد

قسمت سوم پایین صورت جایی است که شدیدترین افتادگی پوست را به دلیل کاهش قابل توجه کلاژن تجربه خواهید کرد. هنگام درمان افتادگی خفیف پوست با بازگرداندن حجم ضروری پوست، می توان از انتقال چربی صورت برای جلوگیری از جراحی استفاده کرد.

3. تزریق چربی به صورت لاغر روشی بدون جراحی است

در حالی که تزریق چربی صورت یک جراحی است، اما نسبتاً جزئی است. در برخی شرایط، تزریق چربی صورت ممکن است بهترین و کم آسیب ترین اقدام باشد. برش ها در محل اهدا کننده و انتقال کوچک خواهد بود. دستگاه مورد استفاده برای جمع آوری سلول های چربی و سوزنی که برای تزریق مجدد استفاده می شود، هر دو کوچک هستند و باعث می شود انتقال چربی کمتر از بسیاری از روش های دیگر زیبایی صورت تهاجمی باشد. این همچنین به معنای زمان بهبودی کمتر دردناکی برای شماست تا بتوانید فوراً به زندگی خود بازگردید.

4. خطر آن کمتر از روش های دیگر است

یکی از مزایای تزریق چربی صورت این است که از سلول های چربی بدن شما برای افزایش حجم و بازیابی ظاهر جوان شما استفاده می کند. از آنجایی که از دستگاه‌های خارجی مانند ایمپلنت‌ها یا محصولات شیمیایی که می‌توانند خطر جزئی واکنش آلرژیک ایجاد کنند، استفاده نمی‌کند، پیوند چربی صورت ممکن است خطرات کمتری برای بیماران حساسی که می‌خواهند حجم صورت را بازیابی کنند، داشته باشد.

5. در طول بهبودی چه انتظاراتی باید داشت

بلافاصله پس از جراحی، ممکن است متوجه شوید که صورت شما پرتر از آنچه انتظار داشتید به نظر می رسد. این یک بخش طبیعی و موقتی از انتقال چربی صورت است. بخشی از پری صورت ناشی از تورم است که پس از بهبودی کاهش می یابد.

سخن آخر

بنابراین اگر صورت لاغری دارید و می‌خواهید تزریق چربی انجام دهید، می‌توانید با خیال راحت این کار را انجام دهید و صورت خود را جوان تر و شاداب تر کنید. برای اطلاعات بیشتر و یا هر گونه سوال می‌توانید با مطب دکتر شباهنک محمدی تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *